Number of the records: 1
Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
Title Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie Parallel title Food marketing and its impact on children and youth in the single market of European Union Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 213-225, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * potraviny * deti * mládež * mladiství * zdravie Annotation Príspevok objasňuje pojem marketing potravín a poukazuje na efekty, ktoré môže mať na konkrétne zvolený segment, t.j. segment detí a mládeže v prostredí krajín Európskej únie. Marketing potravín v Európskej únii, najväčšie európske potravinárske spoločnosti. Deti pod vplyvom pôsobenia marketingu potravín. Marketing potravín a zdravie detí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-045, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 199.2 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1