Number of the records: 1
Význam marketingu v systéme manažérstva kvality
Title Význam marketingu v systéme manažérstva kvality Parallel title Importance of Marketing in Quality Management System Author info Paulína Krnáčová Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 59-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Note KEGA 017EU-4/2013 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * riadenie kvality * stratégia marketingová * marketing manažment * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov Annotation Analýza postavenia marketingu v manažérstve kvality so zameraním na identifikáciu tých aspektov, ktoré podčiarkujú opodstatnenosť a prepojenosť marketingu s manažérstvom kvality. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01317-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1