Number of the records: 1
Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim
Title Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 84-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords biopotraviny * ekológia * poľnohospodárstvo * správanie spotrebiteľa * Európa * Slovensko * prieskum spotrebiteľský Annotation Biopotraviny a ekologické poľnohospodárstvo v Európskej únii. Výsledky prieskumu mladých európskych spotrebiteľov a ich vzťah k biopotravinám. Rozdielnosť názorov k tejto kategórii výrobkov medzi mladými spotrebiteľmi v SR a ostatných členských krajinách EÚ. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02144-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1