Number of the records: 1
Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku
Title Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku Parallel title Service level agreement as a tool for increasing the value of enterprise Author info Janette Brixová Author Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku : zborník vedeckých statí : priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/1071/12. S. 15-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3784-1 Výstup z projektu VEGA 1/1071/12 Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku
Note VEGA 1/1071/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Keywords výkonnosť podniku * kvalita * služby * audit interný * zmluvy * systémy informačné organizácií * efektívnosť Annotation Service level agreement (SLA) - zmluva o poskytovaní služieb, ktorú podnik uzatvára so svojimi zákazníkmi. ICS kontroly. Vykonanie interného auditu. Kľúčové výkonnostné ukazovatele. Podnikový informačný systém na podporu výkonnosti podniku. Public work category Scientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01718-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1