Number of the records: 1  

Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie

  1. Title Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie
    Parallel titleEffectiveness of loyalty programs in terms of increasing competition
    Author infoMarta Pavliková
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1162-1173 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * karty zákaznícke * konkurencia * efektívnosť
    AnnotationPodstata a typológia vernostných programov. Aktuálna situácia a efektívnosť vernostných programov. Možné smery vývoja efektívnych vernostých programov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02171-033, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF541.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.