Number of the records: 1
Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie
Title Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie Parallel title Effectiveness of loyalty programs in terms of increasing competition Author info Marta Pavliková Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1162-1173 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * karty zákaznícke * konkurencia * efektívnosť Annotation Podstata a typológia vernostných programov. Aktuálna situácia a efektívnosť vernostných programov. Možné smery vývoja efektívnych vernostých programov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02171-033, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 541.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1