Number of the records: 1
Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
Title Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy Parallel title Castumization strategy in conditions global economic crisis Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 86-92 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords podnik * zákazníci * stratégia obchodná * odbyt * marketing * kríza hospodárska Annotation Masová kastumizácia je novým prístupom podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt na mieru z hľadiska diferenciácie produktu, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Teoretické východiská stratégie kastumizácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02096-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1