Number of the records: 1
Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky
Title Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky Author info Katarína Cséfalvayová Author Cséfalvayová Katarína EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. S. 39-44 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Lipková Ľudmila ; Balhar Víťazoslav ; Sorby Karol R. ; Strážovská Helena. ISBN 978-80-225-3886-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords Slovensko * prezentácia * svet * diplomacia * marketing Annotation Sumarizácia výsledkov projektu mladých vedeckých pracovníkov pod názvom Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky – stratégia jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí, ktorý bol riešený na Fakulte medzinárodných vzťahov v období od 1.5.2013 do 31.12.2013. Hlavným prínosom príspevku je formulácia série odporúčaní pre tvorbu jednotnej prezentácie Slovenskej republiky smerom navonok. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00971-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1