Number of the records: 1  

Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities

  1. Title Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities
    TranslationMarketingový audit ako alternatíva na zlepšenie postavenia zdravotníckych zariadení
    Author infoVanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Diana Horvatová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Horvátová Diana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentThe 8th International Days of Statistics and Economics: Prague, September 11-13, 2014 : conference proceedings. P. 851-857 online. - Prague : Melandrium, 2014 ; The 8th International Days of Statistics and Economics. ISBN 978-80-87990-02-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
    NoteVEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 614 - Verejné zdravotníctvo
    Keywords Slovensko * starostlivosť zdravotná * služby zdravotnícke * zdravotníctvo verejné * strediská zdravotnícke * financovanie
    AnnotationSystém slovenského zdravotníctva možno charakterizovať ako finančne neudržateľný. Pokrytie zdravotníckych služieb a zdroje financovania. Vývoj dlhu v oblasti zdravotnej starostlivosti na Slovensku.
    URL http://msed.vse.cz/msed_2014/article/461-Lieskovska-Vanda-paper.pdf
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01431-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF301 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.