Number of the records: 1
Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy
Title Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy : habilitačná prednáška Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2014. - 77 s. Edition Habilitačné a inauguračné prednášky Document kind prehľady (obzory) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords benchmarking * marketing elektronický * školy vysoké * marketing Database BOOKS Copy count 2, currently available 2, at library only 0 Call number 883229, 883230
book
Call number Location Sublocation Info 883229 SEK Sklad knižničného fondu availaible 883230 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1