Number of the records: 1  

Marketing communication of organic food

  1. Title Marketing communication of organic food
    Author infoAlica Lacková
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentVdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji : zbirnik tez za materialami mižnarodnoj naukovo-praktičnoj internet-ekspozicijnoj ta verbaľno-demonstracijnoj konferenciji, 20-24 kvitnja 2015 roku, Užgorod. S. 12-13 online. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015 ; Vdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji Mižnarodnaja naukovo-praktičnaja internet-ekspozicionnaja ta verbaľno-demonstracijnaja konferencija
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * potraviny * biopotraviny * bioprodukty
    Public work categoryAbstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00579-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.