Number of the records: 1  

Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek

  1. Title Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek
    Parallel titleRecommendations for improving perception of private labels
    Author infoZuzana Lukačovičová, Monika Vargová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vargová Monika
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 253-259 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords hypermarkety * značky maloobchodné * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnnotationPríspevok na základe prieskumu a analýzy vybraných hypermarketov navrhuje odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek skúmanej spoločnosti slovenskými spotrebiteľmi. Výsledky prieskumov sú rozdelené na dopytovanie formou dotazníka, pozorovanie v predajniach skúmanej spoločnosti, komparáciu vybraných hypermarketov so zameraním na prezentáciu vlastných produktov v akciových letákoch i analýzu webových stránok. Nosná časť príspevku sa zaoberá popisom dosiahnutých výsledkov a ich transformáciou na konkrétne návrhy pre privátne značky skúmaného reťazca, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu vnímania týchto značiek slovenskými spotrebiteľmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-029, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.