Number of the records: 1
Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc
Title Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc Translation International Political Marketing, Public Diplomacy and Soft Power Author info Janka Zvončeková Author Zvončeková Janka EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Source document International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. S. 549-559 CD-ROM. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Strážovská Helena ; Terem Peter ; International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics International scientific conference. ISBN 978-80-225-3980-7 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 32 - Politika Keywords diplomacia * diplomati * marketing politický * komunikácia externá * imidž * politika * vzťahy medzinárodné * moc politická Annotation Medzinárodný politický marketing v sebe zahŕňa pojmy ako verejná diplomacia, marketing štátov, medzinárodná politická komunikácia, imidž štátu, či mäkká moc. Definícia a preskúmanie vzťahov uvedených pojmov v teoretickej aj praktickej rovine. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01694-044, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 642 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1