Number of the records: 1
Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
Title Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie Parallel title European marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 19-28 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Európska únia * marketing * marketing globálny * marketing medzinárodný * euromarketing * trh spoločný Annotation Formovanie a obsah európskeho marketingu ako novej koncepcie analýzy a štúdia veľkého a heterogénneho európskeho trhu , ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom globálnom prostredí. Autorka sa opiera pritom o analýzu, komparáciu a syntézu teoretických poznatkov domácich a hlavne zahraničných autorov, ako aj o vlastné výsledky výskumného snaženia danej problematiky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01486-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 200.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1