Number of the records: 1
McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers
Title McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers Translation McDonald's ako kultúrna značka v krajine postojov poľských spotrebiteľov Author info Marcin Komańda Author Komańda Marcin Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 9, č. 24 (2015), s. 33-43. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2015. ISSN 1802-8527 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky výrobkov * globalizácia * kultúra * stratégia obchodná * stratégia podniková * stratégia marketingová Annotation Analýza hodnotenia postojov poľských spotrebiteľov McDonald's na základe identifikácie postojov voči globalizácii a kultúrnym značkám. Identifikácia (zaradenie) služby, analýza kvality produktu a dopad služby na domácich podnikateľov a životný štýl a stravovacie návyky Poliakov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 22-24
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 528.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1