Number of the records: 1
Market segmentation as a basis of a successful marketing strategy
Title Market segmentation as a basis of a successful marketing strategy Author info Barbora Gontkovičová Author Gontkovičová Barbora EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník abstraktov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 15 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4274-6 Note Abstrakt Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * segmentácia * segmentácia trhu * spotrebitelia Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01180-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1