Number of the records: 1
Corporate social responsibility (CSR) as a key driver of corporate reputation
Title Corporate social responsibility (CSR) as a key driver of corporate reputation Translation Sociálna zodpovednosť podnikov (CSR) ako hnacia sila reputácie spoločnosti Author info Mária Kozáková Author Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. Pp. 246-255 online. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4429-0 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords korporácie * zodpovednosť spoločenská * meranie * meno obchodné * podnik sociálny Annotation Teoretická analýza dôvodov pre sociálnu zodpovednosť korporácií (CSR - corporate social responsibility). Budovanie dobrej povesti spoločnosti na základe sociálnej zodpovednosti podniku. Prezentácia najspoľahlivejších a spoločensky najzodpovednejších spoločností na svete podľa každoročnej správy Global Pulse Study vydávanej Inštitútom pre reputáciu (Reputational Institute). Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00952-032, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 669.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1