Number of the records: 1
Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction
Title Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction Parallel title Hodnotenie výkonnosti v oblasti marketingového prístupu zameraného na spokojnosť zákazníka Author info Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 65-72 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * výkonnosť * meranie výkonnosti * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * prieskum * ukazovatele výkonnosti * Slovensko Annotation Pojmy spokojnosti zákazníka a lojality zákazníka. Metódy merania spokojnosti a lojality zákazníka; modely spokojnosti zákazníka. Výsledky prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v roku 2016 s cieľom zistiť, aký význam majú pre podnik ukazovatele merania spokojnosti a lojality, aká je frekvencia merania ukazovateľov, či sledujú podniky tieto ukazovatele a spôsob ich hodnotenia. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-009, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 558.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1