Number of the records: 1
Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship
Title Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship Translation Vplyv veľkosti podniku na vybrané faktory motivujúce k vytvoreniu sponzorského vzťahu Author info Ferdinand Daňo, Juraj Šupák, Peter Drábik Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Šupák Juraj Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 121-133 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Indonesia Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * infraštruktúra * Slovensko * výskum kvantitatívny Annotation Analýza vplyvu veľkosti podniku na motiváciu podnikov k vytvoreniu sponzorského vzťahu na najvyššej slovenskej futbalovej súťaži Fortuna liga 2016/2017 - výsledky kvantitatívneho výskumu z obdobia 01-02/2017. Návšteva na športovom podujatí, infraštruktúra štadióna. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00158-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 945.8 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1