Number of the records: 1
Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing
Title Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing Parallel title Effective Tool of Organization - Personnel Marketing Author info Patrik Richnák Author Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 43-51 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords zamestnávatelia * zamestnanci * podnik výrobný * imidž * prieskum * marketing personálny * nábor pracovníkov * ponuka práce * práca personálna * Slovensko Annotation Teoretické východiská personálneho marketingu. Interný a externý personálny marketing. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo identifikovať postavenie efektívneho nástroja organizácie - personálneho marketingu vo vybranej organizácii na Slovensku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00521-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 358.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1