Number of the records: 1
Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity
Title Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity Translation Inscenácia štvrte „Chinatown“ v Berlíne: úloha mestských značiek v mestkej správe entickej diverzity Author info Antonie Schmiz Author Schmiz Antonie Source document European Urban and Regional Studies. Vol. 24, no. 3 (2017), Pp. 290-303. - London : Sage Publications Ltd, 2017. ISSN 1461-7145 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Great Britain Keywords migrácia * Čína * Nemecko * značky * diverzita * etnikum * podnikanie Annotation Etnokultúrna rozmanitosť sa čoraz viac považuje za aktívum, ktoré vedie k budovaniu značky migrantov. Tieto aglomerácie obchodov, kaviarní a reštaurácií poskytujú miesto pre voľný čas a spotrebu pre kozmopolitných urbanistov. Sledovanie prechodu Berlína z reaktívneho na proaktívny prístup v marketingu etnokultúrnej rozmanitosti. Vízia centra ako miesta kultúrneho a obchodého života verzus nemecké zákony. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 103.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1