Number of the records: 1  

Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity

  1. Title Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity
    TranslationInscenácia štvrte „Chinatown“ v Berlíne: úloha mestských značiek v mestkej správe entickej diverzity
    Author infoAntonie Schmiz
    Author Schmiz Antonie
    Source document European Urban and Regional Studies. Vol. 24, no. 3 (2017), Pp. 290-303. - London : Sage Publications Ltd, 2017. ISSN 1461-7145
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords migrácia * Čína * Nemecko * značky * diverzita * etnikum * podnikanie
    AnnotationEtnokultúrna rozmanitosť sa čoraz viac považuje za aktívum, ktoré vedie k budovaniu značky migrantov. Tieto aglomerácie obchodov, kaviarní a reštaurácií poskytujú miesto pre voľný čas a spotrebu pre kozmopolitných urbanistov. Sledovanie prechodu Berlína z reaktívneho na proaktívny prístup v marketingu etnokultúrnej rozmanitosti. Vízia centra ako miesta kultúrneho a obchodého života verzus nemecké zákony.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF103.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.