Number of the records: 1  

Social Marketing as a Social Technology

  1. Názov Social Marketing as a Social Technology
    Preklad názvuSociálny marketing ako sociálna technológia
    Autorské údajeGiorgi Zarnadze
    Autor Zarnadze Giorgi
    Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 283-288. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing sociálny * technológia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * politika sociálna
    AnotáciaRozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF76.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.