Number of the records: 1
The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok
Title The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok Translation Porovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku Author info Monika Stanková Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document International Journal of Arts and Commerce. Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Great Britain Keywords siete sociálne * marketing elektronický * médiá * používatelia Annotation Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00221-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 786 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1