Number of the records: 1
2./111
Title 2./111 Author info Dušan Pavlů Author Pavlů Dušan Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * knihy * literatúra * história * Česko Annotation Pripomenutie významného faktu z histórie českej reklamy. Titul článku zdôrazňuje fakt, že druhá česká kniha, ktorá sa venovala teórii reklamy na pozadí dobovej reklamnej praxe, vyšla pred 111 rokmi. Autorom bol Vojta Holman, ktorý prehĺbil poznatky, ktoré o tri roky skôr publikoval Zdenko Šindler ako prvú česky písanú knihu o reklame s názvom Moderní reklama. V. Holman vnímal a interpretoval reklamu a jej vplyv v kontexte širšieho spoločenského rámca, vo väzbách na ekonomiku, médiá, výtvarnú kultúru, grafický dizajn, spotrebné správanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
article
Number of the records: 1