Number of the records: 1  

Vplyv kultúrnych faktorov na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Vplyv kultúrnych faktorov na nákupné správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Author infoErika Reinoldová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Author Reinoldová Erika
    Another authors Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2020. - 41 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number911882

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.