Number of the records: 1
The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
Title The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company Translation Stratégia hospodárskej súťaže medzi Coca-Cola vs. spoločnosťou Pepsi Author info Lenka Štofová, Janka Kopčáková Author Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Co-authors Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document Quality – Access to Success. Vol. 21, no. 179 (2020), pp. 40-46 online. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559 Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords konkurencia * výkonnosť * súťaž hospodárska Annotation Väzby súčasnej úrovne konkurencieschopnosti vybraných spoločností Coca-Cola a Pepsi na základe analýzy kľúčových faktorov Balanced Scorecard. Perspektíva rastu a učenia. Perspektíva zákazníka a vnútorných procesov. Ukazovatele ziskovosti, činnosti a zadlženosti. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00606-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1