Number of the records: 1  

Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike

  1. Title Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike
    Author infoRóbert Hula
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 118-129 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1
    NoteVEGA 1/0046/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords elektromobily * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * priemysel automobilový
    AnnotationNeuromarketing ponúka širokú paletu nástrojov, ktoré je možno využívať v rôznych oblastiach, kde potrebujeme skúmať človeka a jeho správanie. Aktuálna ponuka elektromobilov v Slovenskej republike. Charakteristika dopytu po elektromobiloch v roku 2020. Nástroje neuromarketingu. Návrh modelu skúmania spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00744-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF860 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.