Number of the records: 1
Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike
Title Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 118-129 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1 Note VEGA 1/0046/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords elektromobily * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * priemysel automobilový Annotation Neuromarketing ponúka širokú paletu nástrojov, ktoré je možno využívať v rôznych oblastiach, kde potrebujeme skúmať človeka a jeho správanie. Aktuálna ponuka elektromobilov v Slovenskej republike. Charakteristika dopytu po elektromobiloch v roku 2020. Nástroje neuromarketingu. Návrh modelu skúmania spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00744-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 860 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1