Number of the records: 1
Úspěchy a prohry na minovém poli sociálních sítí
Title Úspěchy a prohry na minovém poli sociálních sítí Parallel title Successes and Losses in the Minefield of Social Networks Translation Úspechy a prehry na mínovom poli sociálnych sietí Author info Štěpán Feik Author Feik Štěpán Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords pandémia * koronavírus * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing elektronický * prostredie virtuálne * techniky reklamné * vzťahy so zákazníkmi Annotation Rok 2020 ako „rok zmeny“ z pohľadu marketingovej komunikácie, najmä v oblasti sociálnych sietí, v spojení s dôsledkami z krízy pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Prechod do online priestoru, webinárov a adaptácia pre virtuálny svet ako „nový štandard“. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
article
Number of the records: 1