Number of the records: 1  

Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u

  1. Title Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u : diplomová práca
    Author infoKristína Jurigová, školiteľ: Peter Červenka
    Author Jurigová Kristína
    Another authors Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Issue dataBratislava, 2021. - 61 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number917022

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBpublicly available

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.