Number of the records: 1  

Project Based Learning from the Point of View of Economics Students

  1. Title Project Based Learning from the Point of View of Economics Students
    TranslationProjektové vzdelávanie z pohľadu študentov ekonómie
    Author infoZuzana Chmelárová, Andrea Čonková
    Author Chmelárová Zuzana EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Co-authors Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 832-838 online. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM102-42
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords vzdelávanie * projekty * študenti * školy stredné * školy vysoké
    AnnotationVnímanie projektového učenia študentmi vysokých a stredných škôl. Porovnanie odpovedí študentov vysokých škôl a stredných škôl ukázalo pozitívny trend v širšom zapojení projektového učenia do vyučovacieho procesu za posledné roky. Z pohľadu študentov ekonómie je projektové učenie hodnotené kladne.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00247-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF416.4 KBpublicly available
    TitleParallel title
    Tools for Robotics Production Systems Design Support
    Author info
    Naqibullah Daneshjo, Marcela Groholová
    AuthorCo-authorsSource document
    Acta Mechanica Slovaca : International Journal of Engineering. Vol. 7, no. 1 (2003), pp. 129-134. - Košice : Technická univerzita v Košiciach. ISSN 1339-3073
    Document kind
    schedule of articles from periodics
    Language
    Slovak
    Country of Edition
    Slovak Republic
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.