Number of the records: 1
Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture
Title Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture Translation Spotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva Author info Ľubica Knošková, Petra Garasová Author Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Garasová Petra EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 2464-6733 Note VEGA 1/0543/18. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * nábytok * drevo * preferencie spotrebiteľské * nákup Annotation Identifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00749-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 556 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1