Number of the records: 1
Pull-to-center Is Not just for Newsvendors
Title Pull-to-center Is Not just for Newsvendors Translation Pull-to-center nie je len pre predajcov noviniek Author info Zuzana Brokešová, Cary Deck, Jana Péliová Author Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Co-authors Deck Cary Péliová Jana EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Source document Plos One. Vol. 17, no. 2 (2022), pp. 1-16 online. - San Francisco : Public Library of Science. ISSN 1932-6203 DOI 10.1371/journal.pone.0264183 Výstup z projektu APVV APVV-15-0322 Konkurencieschopnosť, ekonomický rast a prežitie firiem
Note APVV-15-0322. - VEGA 1/0827/18. - VEGA 1/0466/19. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords obchod * predajcovia * experimenty Annotation Vysvetlenie efektu Pull-To-Center. Pull-To-Center ako suboptimálne správanie v experimentoch s pradajcami noviniek. Porovnanie správania v hre s predajcom noviniek so správaním v matematicky izomorfnej hre na zdražovanie. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00045-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1