Number of the records: 1
Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix
Title Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix Translation Digitálne vs. tradičné: vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu Author info František Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 123-124 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252 Note abstrakt. - VEGA 1/0140/21 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Croatia Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * zákazníci * médiá * internet Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from international conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00364-006, kópia plného textu
article
Number of the records: 1