Number of the records: 1
Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour
Title Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour Translation Neuromarketing ako nástroj získávania údajov v spotrebiteľskom správaní Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 20-33 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113 DOI 10.18267/pr.2022.kre.2454.3 Note I-22-107-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords neuromarketing * metódy * pozorovanie momentkové * pokrok * pokrok technický * pokrok technologický * spotrebitelia Annotation Neuromarketing, ako ideálny nástroj získavania údajov o spotrebiteľskom správaní. Hodnotenie názorov spotrebiteľov na neuromarketingový výskum, pomocou neuromarketingových nástrojov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00246-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 685 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1