Number of the records: 1
Using Cloud Technologies As a Tool in Organizing the Education Process
Title Using Cloud Technologies As a Tool in Organizing the Education Process Translation Využívanie cloudových technológií ako nástroja pri organizácii vzdelávacieho procesu Author info Aigul Sadvakassova, Meryert Serik, aut. Jaroslav Kultan Author Sadvakassova Aigul Co-authors Serik Meryert Another authors Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document CBU International Conference on Innovations in Science and Education, vol. 5. Pp. 799-801. - Prague, Czech Republic : ISE Research Institute, March 22-24, 2017 ; International Conference of Central-Bohemia-University (CBUIC) - Innovations in Science and Education. ISBN 978-80-88042-08-2 DOI 10.12955/cbup.v5.1028 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords cloud computing * technológie nové * vzdelávanie * softvér Annotation Prechod na inovatívne technológie cloud computingu umožní univerzitám znížiť náklady na nákup softvérových licencií a drahých počítačových parkov s veľkým množstvom pamäte a diskov, pretože programy používané na školeniach, ako aj všetky výsledky vykonanej práce, môžu byť uložené v cloude. Presun vzdelávacích služieb do cloudu uľahčí prechod na formát „učenia sa všade a stále“. Tento článok sa zaoberá pedagogickými možnosťami cloudových technológií, ktoré potvrdzujú účelnosť využitia v procese vzdelávania. Diskutuje sa o definícii cloud computingu. Okrem toho sa za hlavnú úlohu výskumu považovalo využitie cloudových technológií ako nástroja pri organizovaní vzdelávacieho procesu. Uvádzajú sa skúsenosti s používaním softvéru s otvoreným zdrojovým kódom na školení. Prezentované sú základné metódy využitia cloudových technológií v procese učenia. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00197-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 195.6 KB publicly available article
Number of the records: 1