Number of the records: 1
Digitálne technológie v obchode a službách
Title Digitálne technológie v obchode a službách Parallel title Digital Technologies in Trade and Services Author info Erik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 92-97. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7 Note KEGA 032EU-4-2024 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords technológie nové * digitalizácia * inteligencia umelá * zákazníci Annotation V súčasnosti sa digitálne technológie stávajú kľúčovým faktorom transformácie maloobchodu a služieb. Nie sú len jedným z nástrojov konkurencieschopnosti, pre mnohé spoločnosti sa stávajú nutnosťou. Pre maloobchod a služby znamená ich prijatie nielen zvýšenie efektivity a zníženie nákladov, ale aj možnosť získať výhodu na trhu. Príspevok sa zameriava vplyv technológií na zlepšenie zákazníckej skúsenosti, personalizáciu produktových ponúk a optimalizáciu logistických procesov. Autori skúmajú výzvy, ktorým obchodné spoločnosti čelia pri implementácii nových digitálnych technológií, vrátane otázok súkromia zákazníkov a etických aspektov automatizácie. Cieľom je podporiť odbornú diskusiu o budúcom vývoji digitálnych inovácií v sektore maloobchodu a služieb a identifikovať kľúčové oblasti, kde môžu tieto technológie priniesť najväčšiu pridanú hodnotu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00510-009, kópia plného textu
article
Number of the records: 1