- Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary S…
Number of the records: 1  

Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs

  1. Title Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs
    TranslationVyužitie rozšírenej reality na výučbu kurzu digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami
    Author infoLyazzat Rakhimzhanova, Darazha Issabayeva, Jaroslav Kultan, Nazira Baimuldina, Zhanylsyn Issabayeva, Zhamila Aituganova
    Author Rakhimzhanova Lyazzat
    Co-authors Issabayeva Darazha
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Baimuldina Nazira
    Issabayeva Zhanylsyn
    Aituganova Zhamila
    Source document European Journal of Educational Research. Vol. 14, no. 1 (2025), pp. 55-71. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714
    DOI 10.12973/eu-jer.14.1.55
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionNetherlands
    Keywords digitalizácia * zručnosti digitálne * žiaci * vyučovanie * vzdelanie * technológie nové
    AnnotationTechnológie rozšírenej reality môžu vytvárať jedinečné interaktívne vzdelávacie prostredia pre študentov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami, ktoré obohacujú proces učenia a poskytujú okamžitú spätnú väzbu. Tento výskum analyzoval využitie rozšírenej reality pri výučbe kurzov digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Štúdia zahŕňala kvázi experiment s účastníkmi pomocou mobilnej aplikácie rozšírenej reality na posúdenie jej vplyvu na výsledky vzdelávania. Výsledky ukázali pozitívne účinky rozšírenej reality na výsledky žiakov.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00003-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.