Number of the records: 1
Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs
Title Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs Translation Využitie rozšírenej reality na výučbu kurzu digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami Author info Lyazzat Rakhimzhanova, Darazha Issabayeva, Jaroslav Kultan, Nazira Baimuldina, Zhanylsyn Issabayeva, Zhamila Aituganova Author Rakhimzhanova Lyazzat Co-authors Issabayeva Darazha Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Baimuldina Nazira Issabayeva Zhanylsyn Aituganova Zhamila Source document European Journal of Educational Research. Vol. 14, no. 1 (2025), pp. 55-71. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714 DOI 10.12973/eu-jer.14.1.55 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Netherlands Keywords digitalizácia * zručnosti digitálne * žiaci * vyučovanie * vzdelanie * technológie nové Annotation Technológie rozšírenej reality môžu vytvárať jedinečné interaktívne vzdelávacie prostredia pre študentov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami, ktoré obohacujú proces učenia a poskytujú okamžitú spätnú väzbu. Tento výskum analyzoval využitie rozšírenej reality pri výučbe kurzov digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Štúdia zahŕňala kvázi experiment s účastníkmi pomocou mobilnej aplikácie rozšírenej reality na posúdenie jej vplyvu na výsledky vzdelávania. Výsledky ukázali pozitívne účinky rozšírenej reality na výsledky žiakov. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00003-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB publicly available article
Number of the records: 1