Number of the records: 1
Branding vinárskych produktov: Bibliometrická analýza
Title Branding vinárskych produktov: Bibliometrická analýza Parallel title Wine Products Branding: A Bibliometric Analysis Author info Vanesa Pospíšilová Author Pospíšilová Vanesa EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document Aktuální problémy cestovního ruchu : "IKT jako šance a hrozba pro cestovní ruch" : recenzovaný sborník z mezinárodní konference, Jihlava 26. - 27. února 2025. S. 170-178. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2025 / Brychtová Ivana ; Čihák Tomáš ; Aktuální problémy cestovního ruchu: "IKT jako šance a hrozba pro cestovní ruch" Mezinárodní konference. ISBN 978-80-88064-77-0 Note I-24-112-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný * ruch cestovný domáci * regióny * kraje * víno * vinohradníctvo * hotely Annotation Branding vinárskych produktov sa nezaoberá len samotnou značkou vína, ale je prepojený aj s cestovným ruchom a destináciami vinárskeho cestovného ruchu. Vo vinárskom sektore existuje dlhá tradícia spoľahnutia sa na región, ktorý slúži ako ukazovateľ kvality. Menšie a menej známe vinárstva často využívajú pri brandingu svojich produktov prepojenie na región, v ktorom sa vinič pestuje, aby sa dostali do širšieho povedomia spotrebiteľov v spojení s kvalitou vína danej lokality. Cieľom tohto článku je zhodnotiť súčasný stav výskumu v oblasti brandingu vinárskych produktov prostredníctvom bibliometrickej analýzy. Bibliometrickou analýzou sa skúmali vedecké publikácie z databázy Web of Science publikované v období 2014 až 2024 so zameraním sa na identifikáciu kľúčových autorov, publikácií a hlavných oblastí výskumu. Celkovo sa z databázy Web of Science analyzovalo 870 štúdií. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00191-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 364.6 KB available after login article
Number of the records: 1