- Využitie tradičných a generatívnych nástrojov umelej inteligencie vo …
Number of the records: 1  

Využitie tradičných a generatívnych nástrojov umelej inteligencie vo vzdelávaní

  1. Title Využitie tradičných a generatívnych nástrojov umelej inteligencie vo vzdelávaní
    Author infoLukáš Vavlič, Mária Dolná
    Author Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Dolná Mária EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) : Reviewed Proceedings of Posts from a 27. International Scientific Conference : April 16 - 18, 2025, Košice - Kaluža. S. 29-39. - Košice : KKM PHF, 2025 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5235-6
    NoteA-25-107/3020-12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * vzdelávanie * digitalizácia * žiaci * učitelia
    AnnotationPríspevok sa zaoberá aktuálnou problematikou využívania generatívnej umelej inteligencie vo vzdelávacom prostredí v kontexte konceptu Vzdelávania 5.0. Cieľom je poskytnúť systematický prehľad o možnostiach a prínosoch generatívnej umelej inteligencie, identifikovať rozdiely medzi tradičnými a generatívnymi AI nástrojmi a analyzovať ich vplyv na proces učenia, vyučovania a hodnotenia. V článku sú prezentované prípadové poznatky, schémy a komparatívne tabuľky, ktoré podporujú teoretický výklad a zároveň poskytujú rámec pre ďalší výskum v oblasti integrácie generatívnej umelej inteligencie do vzdelávania.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00263-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 517.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.