Number of the records: 1
Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.
Title Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot. Author info I. Bureš Author Bureš I. Source document Praktická škola marketingu. Č. 10 (1991), s. 17-20. Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition [CS] systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords zákazníci * dopyt * spoločnosť postindustriálna * spotreba individuálna * štýl životný Annotation Nástup informačného veku a drobenie masových trhov industriálnej spoločnosti. V postindustriálnej spoločnosti neurčuje životný štýl spotreba, ale hierarchia hodnôt. Štúdia Stanfordského výskumného inštitútu VALS (Values and Lifestyles) rozdeľuje predstaviteľov dopytu budúcnosti do 4 skupín podľa hnacej sily dopytu: dopyt poháňaný spotrebou, vonkajšími signálmi, vnútornými hodnotami a integrovane poháňaným dopytom. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1