Number of the records: 1  

Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.

  1. Title Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.
    Author infoI. Bureš
    Author Bureš I.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 10 (1991), s. 17-20.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords zákazníci * dopyt * spoločnosť postindustriálna * spotreba individuálna * štýl životný
    AnnotationNástup informačného veku a drobenie masových trhov industriálnej spoločnosti. V postindustriálnej spoločnosti neurčuje životný štýl spotreba, ale hierarchia hodnôt. Štúdia Stanfordského výskumného inštitútu VALS (Values and Lifestyles) rozdeľuje predstaviteľov dopytu budúcnosti do 4 skupín podľa hnacej sily dopytu: dopyt poháňaný spotrebou, vonkajšími signálmi, vnútornými hodnotami a integrovane poháňaným dopytom.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.