Number of the records: 1
Relační marketing: více než informační systém
Názov Relační marketing: více než informační systém Autorské údaje J. Jelínek Autor Jelínek J. Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 21-23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * marketing * komunikácia * systémy informačné * trh predávajúceho * báza dát * technika výpočtová Anotácia Relačný marketing - spôsob starostlivosti o zákazníka - je zameraný na rozvoj trhových vzťahov alebo vzťahov k zákazníkovi. Špecifiká, účinnosť, postupy, "direct marketing". Nákup osvedčeného prispôsobeného softwarového produktu, naplnenie podnikovými údajmi, osvojenie pracovníkmi. Funkcie relačného databázového užívateľsky orientovaného systému. Produkt MARKETING MANAGER, česká verzia a jej rozširovanie, poradenské služby pre užívateľov. Báza dát ČLÁNKY
article
Number of the records: 1