Number of the records: 1  

Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy

  1. Title Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy
    Author infoS. Podhorná
    Author Podhorná S.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 18 (1. mája 1996), s. 8A-9A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords Slovensko * obchod zásielkový * maloobchod * televízia * reklama * telekomunikácie * Magnet Slovakia, a.s. Bratislava * Quelle Slovensko, s.r.o. Bratislava * Eduscho * marketing priamy * ochrana spotrebiteľa
    AnnotationSéria článkov o zásielkovom obchode. Zásielková firma Magnet Slovakia, a.s. Bratislava chce vybudovať veľkoobchodnú a maloobchodnú základňu. Najväčším problémom je nízka kúpyschopnosť slovenských spotrebiteľov. Úspešné pôsobenie firmy Quelle na Slovensku. Charakteristika teleshopingu v Slovenskej televízii. Združenie zásielkových služieb. Budúcnosť maloobchodného predaja prostredníctvom telekomunikácií. Úspech firmy Eduscho zameranej na zasielanie kávy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.