Number of the records: 1
Ovlivňuje propagace nákupní chování?
Title Ovlivňuje propagace nákupní chování? Author info J. Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 3 (Březen 1996), s. 6. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords propagácia * komunikácia * reklama * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * mienka verejná * Česko * Marktest, a.s. Praha Annotation Priebeh propagačného pôsobenia na spotrebiteľa. Vplyv reklamy na nákup propagovaných výrobkov. Marktest, a.s. okrem psychologických štúdií vykonáva reprezentatívny výskum postojov českej verejnosti k niektorým javom spojeným s reklamou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 2-12
article
Number of the records: 1