Number of the records: 1
Co je vlastně ESOMAR
Title Co je vlastně ESOMAR Author info Stanislav Zahradníček Author Zahradníček Stanislav Source document Marketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 3-4 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * organizácie medzinárodné * ESOMAR * výskum trhu * mienka verejná * zákazníci Annotation Medzinárodná organizácia ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research - Európska spoločnosť pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky), založená r. 1948. Základný cieľ jej činnosti. Princípy výskumu: anonymita, dôveryhodnosť, právo odmietnuť, vyvarovanie sa škodlivých a nepriaznivých vplyvov, oddelenie výskumu od nevýskumných činností, transparentnosť, prísne požiadavky na zverejňovanie poznatkov. Harmonizácia demografických znakov, kontrola kvality práce pýtajúcich sa. Publikácie vydávané ESOMAR-om, prednášky, semináre. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1