Number of the records: 1  

Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku

  1. Title Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 6-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords situácia hospodárska * škály * stratégia marketingová * výrobky nové * prieskum trhu * vývoj výrobku
    AnnotationHodnotenie hospodárskej situácie. Signály, ktoré môžu ohlasovať zlomy trendov. Včasné rozpoznanie šance a rizika. Rozhodujúce úlohy vo výskume a vývoji výrobkov, ktoré sú zvlášť dôležité a rozhodujúce pre úspech. Formulácia 13 etáp typického vývoja nového výrobku. Vliv vývojových etáp na neskorší úspech nového výrobku. Hodnotenie profesionality činností pri výskume a vývoji v podniku na základe desaťstupňovej škály.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.