Number of the records: 1  

Directmarketing v číslích

  1. Title Directmarketing v číslích
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 3 (1997), s. 10. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * marketing priamy * agentúry * A-Connect * prieskum trhu * výdavky * Česko * Nemecko * Veľká Británia * Holandsko * Rakúsko * Taliansko * Španielsko * Francúzsko * náklady
    AnnotationVýsledky z prieskumu firmy A-Connect, ktorá sleduje obchod s reklamou na tému koľko zaplatili zadávatelia za reklamu v Českej republike. Podiel priameho marketingu na ostatných formách reklamy. Výdavky za jednotlivé druhy reklamy vo V. Británii, Francúzsku, Nemecku v r. 1994. Vývoj nákladov na adresný a neadresný mail v r. 1990 - 1994 v Nemecku. Vývoj nákladov na priamu reklamu a telemarketing v Nemecku (1990 - 1994). Výdavky na priamy marketing v krajinách Európskej únie (Nemecko, V. Británia, Francúzsko, Taliansko, Holandsko, Španielsko, Rakúsko).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.