Number of the records: 1  

Rozhovor: Reklama je barometrem trhu

  1. Title Rozhovor: Reklama je barometrem trhu
    Author infoJ. Mikeš, K. Jžzová
    Author Mikeš J.
    Co-authors Jžzová K.
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 1 (1997), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords Česko * 1997 * marketing * reklama * propagácia * komunikácia
    AnnotationViceprezident Asociácie reklamných agentúr (ARA) a člen výkonného výboru pre reklamu Ing. Mikeš o súčasnej reklamnej situácii v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.