Number of the records: 1  

Cílení venkovní reklamy

  1. Title Cílení venkovní reklamy
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1998), s. 63. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * médiá * komunikácia marketingová * prostriedky reklamné
    AnnotationZákladná charakteristika nosiča vonkajšej reklamy. Cielený výber reklamných plôch. Využitie billboardov s charakteristikou nosiča (tzv. rodným listom) ako jedna zo spôsobov oslovenia vymedzenej skupiny čitateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-2


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.